Powered By Blogger

duminică, 15 iulie 2012

Musaca de dovlecei











Vasul vitroceramic Pyroflam ,primit in concursul Bucatar Real ,mi-a fost de folos in pregatirea acestei retete !
In el am calit,am copt si am servit gustoasa musaca de dovlecei !

Ingrediente:

4 dovlecei
3 aripi de curcan
2 cepe
o lingura paste de tomate
3 rosii coapte
condimente Fuchs
3 linguri ulei
sare
piper macinat
100 ml supa
o leg.marar verde
o leg.patrunjel verde
150 g cascaval

sos bechamel:
o lingurita unt
o lingurita faina
100 ml lapte

200 g faina
200 ml ulei pt prajit

Pregatire:

Dovleceii i-am curatat de coaja, i-am taiat felii nu prea groase,iar feliile le-am tavalit prin faina.
Intr-o tigaie mai intinsa,am incins usor uleiul si am asezat un rand de felii de dovlecei.
Cu ajutorul unui cleste,am intors feliile cand s-au rumenit usor.
Dupa rumenirea feliilor de dovlecei, am scos carnea aripilor de curcan de pe os si le-am tocat,apoi le-am amestecat cu ceapa taiata marunt si condimente de la Fuchs,sare si piper.
In vasul vitroceramic Pyroflam ,am calit amestecul de carne si ceapa in ulei ,am turnat supa si am lasat la foc potrivit 30 de minute.
Am adaugat pasta de tomate si rosiile taiate cubulete si am lasat pe foc alte 15 minute.
Dupa ce carnea a fost gata,am adaugat mararul si patrunjelul tocat marunt.
Am transferat carnea in alt vas,am spalat cu usurinta vasul Pyroflam,l-am sters cu un prosop si apoi l-am uns cu ulei si tapetat cu pesmet.
Pe fundul vasului am aranjat un rand de felii de dovlecei ,deasupra lor am asezat carnea,iar deasupra carnii restul de felii.
Dintr-o lingurita de unt , o lingurita de faina si 100 ml lapte am pregatit un sos bechamel ,pe care l-am intins deasupra ultimului strat de dovlecei.
Am ras cascaval intr-un strat destul de generos si am copt musacaua,pana cascavalul a capatat o culoare aramie.
Am asezat vasul Pyroflam cu muscaua de dovlecei in centrul mesei si am servit cu smantana !
Savurati cu placere!


Niciun comentariu: