Powered By Blogger

vineri, 1 iunie 2012

Briose "Padurea Neagra"



Ce poti savura la orice ora si la orice varsta   ?
Exact ... o briosa cu crema ganache,frisca si cirese !









Ingrediente:

briose:
3 oua
100 ml unt topit
200 g faina
6 linguri pudra
2 linguri cacao
50 g ciocolata amaruie
1 plic zahar vanilat
1/2 lingurita bicarbonat
7-8 cirese tari
un praf de sare

crema ganache:
100 g ciocolata amaruie (peste 55% cacao)
50 ml frisca lichida

ornare:
300 g frisca lichida
1 plic intaritor frisca
o lingura zahar pudra
ciocolata amaruie
zahar tos
cirese

Pregatire:

briose:
Ciresele le-am spalat ,scos samburii si taiat marunt.
Albusurile in care am pus un praf de sare ,le-am batut spuma cu 4 linguri de zahar pudra si zaharul vanilat.
Galbenusurile batute spuma cu 2 linguri de zahar pudra,le-am amestecat cu faina alternand cu untul topit ,am adaugat bicarbonatul stins cu putin otet, ciresele taiate marunt,cacaua si ciocolata topita,apoi am turnat usor albusurile amestecand lejer,de sus in jos.
Am uns forma de briose cu putin unt topit,am umplut fiecare lacas doar 3/4 ,apoi briosele le-am copt in cuptorul (preincalzit) 20 de minute.
Dupa ce le-am racit 10 minute,le-am scobit cu o lingurita si le-am umplut cu crema ganache.

crema ganache:
intr-un vas asezat la bain marie,am topit ciocolata,apoi tragand vasul de pe foc am amestecat-o cu frisca lichida.

ornare;
Am batut frisca bine,i-am adaugat intaritorul si zaharul pudra,apoi cu un poche cu varf stelat am ornat deasupra brioselor . Deasupra fiecaruia,am asezat cate o cireasa scaldata in ciocolata topita si presarata cu zahar tos.
Am presarat cu ciocolata amaruie data prin razatoare.
Savurati cu placere!

Niciun comentariu: