Powered By Blogger

luni, 31 octombrie 2011

Haloween - Mana de mort




A venit si a trecut... Haloweenul!
Mi-am pus in gand sa fac si eu o "monstruozitate" cu acesta ocazie si altceva n-am gandit decat o mana de ...mort!
Pe net,sunt multe tipuri de maini,ochi,capete si alte ciudatenii de Haloween,eu am pregatit o mana in stilul meu! Hihihi!

Povestea spune ca, in ziua de 31 octombrie, spiritele persoanelor care au murit in ultimul an se intorc pe pamant in cautarea unor corpuri vii pentru a le poseda pe perioada anului viitor, acesta fiind singura speranta de a avea o viata dupa moarte!!! Brrrrrrrr!!!

Ingrediente:
500 g carne tocata porc si vita
2 cepe
2 oua
1/2 lingurita delikat
1-2 catei usturoi
piper macinat
1 lingura ulei
1 lingura ketchup

Preparare:
Carnea tocata se amesteca cu o ceapa taiata marunt, cu un ou si cu usturoiul zdrobit.
Adaugam delikatul si piperul.
Ungem o tava cu ulei si o tapetam cu hartie de copt.
Ungem si hartia cu putin ulei.
Luam amestecul de carne si il aszam in tava, apoi il modelam in forma unei maini.
Din ceapa, decupam unghiile.
Cealalta ceapa am taiat-o putin la un capat si am fixat-o la incheietura “mainii”, imitand osul!
Ungem “mana” cu celalalt ou, batut.
Introducem la cuptor pentru 30 de minute, pana se rumeneste carnea pe deasupra.
Am asezat “mana” pe o garnitura de piure de cartofi si am stropit-o cu ketchup picant, ca sa fie si mai sinistru!
Savurati cu placere...hihihi!

Niciun comentariu: